Crazy noize | SP ENGINEERING NISSAN R34 GT-R   Leave a comment

RB26DETT; Garrett twin GT35 turbos; HKS exhaust manifold, Step 3 stroker kit, F-CON V Pro engine management system, 1.2mm head gasket, valve guides, valve springs, Step 1 264 intake cam, Step 1 264 exhaust cam, adjustable cam gears, DLI II Twin Power ignition amplifier, fuel delivery pipe, fuel pressure regulator, EVC VI, Mixture Controller, exhaust, oil cooler, external wastegates, Kansai carbon/Kevlar plug and cam gear cover; GReddy Type R three-row front-mount intercooler kit, Type R blow-off valves, downpipes, suction kit, oil pump, high-capacity add-on oil pan; Hypertune intake manifold, fuel rails; SP Engineering intake, ported and polished cylinder head, catch tank; ARP head stud kit; Denso 1,000cc injectors (x8); TITEK Innovations high-flow fuel pump; ARC radiator, over flow tank, breather tank; Garage Defend radiator diversion panel

Publié 28 février 2012 par Luc JDM dans gtr

Tag(s) associé(s) : , , , ,

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :